Вы тут
РАЗНОЕ 

Що таке сток і звідки він береться?

Cток походить від англійського stock, яке в свою чергу перекладається як «запас» або «зберігати на складі». Тобто, магазин стоку — це магазин, який торгує товарними залишками. Перші стоки з’явилися пару десятиліть тому, з’явилися вони від того, що, незважаючи на всі хитрощі торгових мереж, в кінці кожного сезону на руках у них залишалися значні запаси одягу минулої колекції. Що зменшувало швидкість оборотності капіталу і пов’язувало фінанси компанії. З цим потрібно було якось боротися. І тоді кому то прийшла в голову ідея відкрити окремий магазин, в якому будуть продаватися лише такі ось залишки одягу і взуття. Ідея прижилася і незабаром сегмент стоку зайняв вагоме місце на ринку і його позиції, цілком стійкі і продовжують рости. У Європі та США, де люди вважають кожен цент, цей бізнес давно вже вийшов на великі обороти і часто навіть конкурує з обсягами продажів нових колекцій. І так сток оптом магазини в Україні популярними стали після кризи, коли ціни на турецький і навіть китайський товар значно зросли і представники середнього і нижче середнього класу вже не могли собі дозволити таку дорогу одяг.

Головна особливість стоків в тому, що всі речі продаються тут з величезною знижкою. Розмір знижки від ціни фірмових магазинів може становити 70-80%.

Всього існує кілька джерел стокового товару і відповідно видів стоку:

1. Перевиробництво на фабриці.
Так званий заводський або фабричний сток це оригінальний одяг і взуття, які з різних причин не пішли зі складу фабрики. Причини можуть бути наступного характеру. Надлишки: після отшивам партії є залишки тканини, оскільки гроші в неї вже вкладені і продати тканину набагато складніше, ніж готові вироби, фабрика дошивати додаткову кількість одягу і реалізує їх через стічних оптовиків, які готові безпосередньо купувати великі партії. Ще одна причина може бути в відмову торгової мережі від усієї або частини партії, оскільки швейним фабрикам, як і будь-якого іншого бізнесу потрібні оборотні кошти, вони намагаються якомога швидше все це збути. І кому як ви думаєте? Правильно, звичайно ж стоковим компаніям.

2. Сток дилерів
Цей тип стоку — який куплений оптовиками Дана одяг — це продукція, куплена оптовиками у офіційних виробників, але яку вони не продали в магазини в повному обсязі. В Європі середній термін життя колекції становить 3 місяці, в деяких мережах цей термін становить від 2 тижнів до одного місяця. І тому якщо, в колекції 9000 одиниць, а мережі закупили тільки 5000, то компанія повинна або шукати нових клієнтів, або звертатися до стоковим оптовикам. З цим видом стоку потрібно бути дуже акуратним, так як деякі дилери під виглядом нових колекцій намагаються продати стік 5, а то і 10 річної давності.

3. Складський стік
Цей тип стоку можна виділяти, як окремий вид стоку, а можна віднести до торговельних мереж або залишкам доларів. Цей стік за якістю і комплектації краще магазинного, так як практично весь упакований, з бирками і без дрібного шлюбу, який може з’явитися при примірках в магазинах. Також важливою характеристикою даного виду є наявність розмірних рядів.

4. Стоки торгових мереж
Основна маса стоку, яка надходить в Україну відноситься саме до цього типу. На Заході це також найбільш поширений тип стоку. Це одяг, що її розпродали за сезон і після знижок, знімають і накопичують на спеціальних складах, для подальшого продажу оптовикам або відправки в стокові магазини Європи.

РЕКОМЕНДУЕМ

Похожие записи