Вы тут
ЗДОРОВЬЕ И КРАСОТА 

Цей популярний препарат може викликати зупинку серця

Нестероїдні протизапальні препарати (НПЗП), наприклад, ібупрофен або диклофенак, можуть викликати зупинку серця — пишуть зі сторінок медичного видання European Heart Journal — Cardiovascular Pharmacotherapy вчені з Данії.

«Той факт, що НПЗП продаються повсюдно і не потребують рецепту для покупки, вводить багатьох людей в оману щодо нешкідливості таких препаратів. Ми звернули увагу на те, що прийом ібупрофену та диклофенаку корелює з раптовою зупинкою серця » , — цитує сайт indicator.ru співробітника Копенгагенського університету, професора кардіології Гуннара Гісласон.

Вчені рекомендують повністю відмовитися від диклофенаку, а вживання ібупрофену обмежити 1.2 г в день — великі дози препарату, як показують статистичні дані, смертельно небезпечні.

Перш ніж робити такі рекомендації, дослідники піддали ретельному аналізу великий масив статистичних даних, що охоплює випадки позалікарняної зупинки серця, що мали місце в Данії з 2001 по 2010 рік.

Головний висновок дослідження — цей той факт, що нестероїдні протизапальні препарати ні в якому разі не можна вважати нешкідливими, тому вживаючи їх, слід віддавати собі звіт про наслідки.

 

РЕКОМЕНДУЕМ

Похожие записи