На цьому тижні Джіджі Хадід ставить «голі» рекорди: спочатку 21-річна модель знялася повністю оголеною в рекламній кампанії Stuart Weitzman, а потім повторила подвиг і для Будинку моди Versace.
Хадід стала героїнею нової рекламної кампанії Versace, представивши нову модель культової сумки Versace Palazzo Empire. На знімках, автором яких виступив відомий фотограф Брюс Вебер, Джіджі позує, лежачи на постільній білизні Versace Home з сумкою в руках.
Примітно, що Джіджі почала співпрацювати з Versace рівно рік тому — в грудні 2015 року, коли на суд модників була представлена дебютна реклама з її участю. Тоді Хадід разом з Наташею Полі і Ракель Циммерман позувала в більш стриманих нарядах на тлі соляних кар’єрів Каліфорнії. Неозброєним оком видно, що в той час фігура Джіджі була куди більш округлої, і недавно модель знайшла пояснення того, чому так швидко втратила у вазі.
Фігура будь-якої дівчинки змінюється, коли вона зростає. А мене моє тіло завжди влаштовувало — і коли я була 17-річною спортсменкою, і в даний момент. Так, дитячі риси зникли, але залишилися накачані м’язи, які я натренувала на волейболі та боксі. Стрес на роботі сприяє втраті ваги. Але я не ставила перед собою завдання схуднути, я не обмежую себе ні в чому — їм улюблені продукти, відчуваю себе сильною і здоровою, — написала Хадід в Instagram.