ЧИМ БУКЛЕТ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД БРОШУРИ?

Кожен пропонує свою відповідь на це запитання. Одні говорять про виконання: буклет — папір, складений у кілька разів, а брошура — листи, скріплені одним із методів з’єднання паперу. Інші бачать різницю у функції, оскільки буклет – рекламна продукція. Треті стверджують, що головна відмінність в оформленні: буклет — унікальний продукт з якіснішим дизайном, а брошура має стандартний вигляд і створена зі звичайного паперу.

Існує й альтернативна думка, що ці дві продукції не мають відмінностей.

Брошура – невеличка книжка в папері або кілька друкованих аркушів у пошитому вигляді.

Буклет як листове видання у вигляді одного аркуша друкованого матеріалу, об’єднаного будь-яким методом у два/більше згинів. Брошура – видання обсягом понад 4, але є обмеження на сторінках – до 48.

В результаті виходить, що буклет та брошура відрізняються зовнішнім виглядом та обсягом.

Використання буклету та брошури в рекламі

Через невеликий об’єм буклету варто розташовувати в ньому тільки основну інформацію про постачальника послуг, сам продукт або подію. Друк рекламної продукції буклетів має ґрунтуватися на тому, щоб читач зміг швидко переглянути написаний текст і фото, при цьому зрозумівши зміст викладеного. Для цього дані мають бути передані логічно та послідовно.

Крім рекламної функції, буклет може виконувати і іміджеву. Завдання такого виду матеріалу – підвищити впізнаваність та інтерес споживачів до компанії. Такий спосіб застосовують як приватні компанії, так і заклади культури, охорони здоров’я та освіти. Цей вид друкованої продукції застосовують як роздатковий матеріал на майстер-класах і виставках, розміщують на видному місці в офісах, вкладають у набір з іншими виробами виробника, щоб просувати бренд чи послугу.

Рекламна брошура націлена більш повне розкриття показників товару, тому крім реклами включає і блок з інформацією. Виготовлення рекламних брошур застосовується для висвітлення програм заходів, інструкцій для застосування продукту, оглядів на послуги, що надаються компанією, та для інших цілей. Об’єм такого матеріалу може бути до 48 сторінок, тому передбачається максимально докладний опис матеріалу.

Брошура та буклет — різні види друкованої продукції, що варто розуміти кожному, хто стикається з поліграфічними матеріалами. Тільки при знанні цих понять та виконуваних ними функцій можна говорити про користь друкованої продукції.

Ви можете познайомитись із зразками нашої продукції на сайті https://skd-druk.com/